dinsdag 22 september 2009

Ciske de Psychoot

We kennen allemaal de melodie, dus zing hem vooral hardop. De nieuwe song voor Dingleberry Delight is af! De tekst:


Ciske de Psychoot -- text door beelz de machtige

Eet toch allemaal wat hersens
bak ze op en eet met brood
ik heb geen zin in groenten eten
ik ben een levensgevaarlijke psychoot

kinderen willen niet bij me eten
ze noemen me vies dus ik steek ze vaak dood
de enige die me kon begrijpen
wass henk de vries, maar die is dood

mijn moeder kon ik niet verteren
ik at haar dus op en ze gaf me het zuur
met saus erbij was ook niet te vreten
ik gooide haar lijk maar tegen de muur

Geen wonder dat de buurman ging vluchten
zijn dochter was op, het was zijn beurt
ik kauwde op dat kinderlijke
dat warme lichaam, die heerlijke geur


refrein:
had ik maar iemand om op te kauwen,
die zachte hersens in mijn mond,
die mij eeuwig voeden zouden...
ik heb verdomd veel zin in BRAINS!!!

meestal als ik 's nachts ga jagen
gillen de mensen "HIJ KOMT ERAAN!"
het maakt de jacht alleen maar leuker
ze vallen dan vaak op hun smoel

refrein:
had ik maar iemand om op te kauwen,
die zachte hersens in mijn mond,
die mij eeuwig voeden zouden...
ik heb verdomd veel zin in BRAINS!!!

het liefste eet ik peuteroogjes
zo sappig zacht en voedzaam ook
huilende moeders maken mij aan het lachen
maar vooruit, ik vermoord hun ook


refrein:
had ik maar iemand om op te kauwen,
die zachte hersens in mijn mond,
die mij eeuwig voeden zouden...
ik heb verdomd veel zin in BRAINS!!
die mij eeuwig voeden zouden...
ik heb verdomd veel zin in BRAINS!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten