donderdag 24 september 2009

Dixie Song

Dixie song -- text door de ongenadeloze Rolo

Zit lekker te feesten op een festival
Flink zuipen en vreten wat me dik bevalt
Maar alles gaat een keer verteren
Dus zal je uiteindelijk moeten beren
Je strompelt weg op zoek naar een wc
En wat vind je dan, zon dixie plee!

Zon hok van plastic met de walm van stront
Een combo van een vismarkt en een natte hond
Dan ga je lekker zitten maar wat voel je dan
Er lag nog een gevuld condoom op de rand

Dan kijk je naar recht, naar het urinoir
Je kan het niet geloven maar wat zie je daar
Iemand heeft een berg papier in die bak gedouwd
En iemand met spuitkak heeft er overheen gebout

Nou dan ben je klaar en sta je op
Wanhopig op zoek naar een doorspoelknop
Niks te vinden kijk eens naar benee
Naar die heerlijke goulash zee
Een mengelmoesje van stront, zeik en tanpons
Doet me denken aan mn ex maar die gaf me de bons

Anyway ik trap de deur open en stap naar buiten
Mijn gevoel van blijdschap is niet te uiten
Ja kakken op een dixie is een beleving zo gezegt
De ervarign is rijk, geurig en oh zo echt

Ik kan niet wachten tot ik weer een bruine mag draaien
Noujah eerder zwart als een groepje kraaien
Want de dingen die ik vreet en zuip zijn niet echt gezond
Laatst vond ik zelfs wat kleingeld in mijn stront

Terug naar dixies ze zijn ubervet
Geloof me in een dixie heb je de dikste pret
Alles wordt gestimuleerd zie, ruik, proef en voel
Als je het zelf hebt meegemaakt weet je pas wat ik bedoel

Dus ga eens in een dixie het is een groot feest
En wees gerust met de gedachte dat ik voor jou ben geweest

Dixie!
Vol met zaad en schaamhaar
Dixie!
Spuit stront als een nijlpaard
Dixie!
Het is metal je probeert het maar
Dixie!
Van de geur alleen al kom je klaar
Dixie!
Neem een slokje pleesoep het geneest je staar
Dixie!
Er zit een stukje poep in je baard
Dixie!
Mag ik de menukaart
Dixie!
Doet u mij de hachee maar
Dixie!
Die drol gaat door mijn darmen met een flinke vaart

Geen opmerkingen:

Een reactie posten