donderdag 24 september 2009

Hoezo mijn poep stinkt?

Hoezo mijn poep stinkt? -- text door beelz de almachtige


gisteravond at ik met mijn vrienden heel veel vlees
we waren fijn uit eten bij de lokale Chinees
het bier dat vloeide hevig en er was ook nog kroepoek
we bleven heel lomp bunkeren het einde leek wel zoek

met schalen vol met varkensvlees en gebakken ui
we vraten vreselijk lomp en het vet zat in mijn trui
opeens voelde ik het komen die enorme druk
mijn vrienden keken raar en riepen ineens "OH FUCK!"


en ik zei:

HOEZO MIJN POEP STINKT?
JE RUIKT JE EIGEN POEP!
HOEZO MIJN POEP STINKT?
HET IS DIE GORE SOEP!


Het ging toen van:
KUTCHINEES MET JE HALFGARE VLEES!
ik pakte toen een kettingzaag
en ramde dat ding in zijn maag
zijn darmen om mijn nek als ketting
zal hem leren met zijn gore zooi
maar het behang was wel heel mooi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten